Porady

Jak przygotować się do przeprowadzki biura lub mieszkania?

Przeprowadzka biura lokalu usługowego lub mieszkania prywatnego to nie lada wyzwanie. Aby mu sprostać, należy się do niego gruntownie przygotować od strony logistycznej. Przedsięwzięcie przeprowadzki Warszawa trzeba gruntownie i w najdrobniejszych szczegółach zaplanować, żeby się udało i można się było momentalnie wdrożyć w funkcjonowanie w nowym miejscu pracy lub zamieszkania.

Planowanie przeprowadzki należy zacząć od sporządzenia listy wszystkich sprzętów, które chcemy przetransferować w nowe miejsce. Przeprowadzka to także okazja do pozbycia się starych, niepotrzebnych przedmiotów. Kolejnym krokiem jest zaopatrzenie się w niezbędne w tym przypadku akcesoria do pakowania przedmiotów, takie jak: folia bąbelkowa, taśma meblarska, papier pakowy, kartony, skrzynki itp.

Gdy już mamy potrzebne akcesoria, pozostaje nam posegregować przedmioty według stworzonych przez nas kryteriów. Teraz przychodzi kolej na ich zapakowanie i zabezpieczenie podczas transportu. Najlepiej sporządzić listę przewożonych przedmiotów i odhaczać te już zapakowane. Kartony i skrzynki najlepiej podpisać, co pozwoli na uniknięcie bałaganu i zamieszania, gdy nadejdzie czas ich rozpakowania w nowym miejscu.

Szczególnie uważnie musimy zabezpieczyć dokumenty i przedmioty wartościowe, zwłaszcza te, które łatwo uszkodzić. Prawdopodobnie nie posiadamy samochodu ciężarowego do przewozu mebli, AGD, RTV i innych ciężkich przedmiotów. Należy zatem rozważyć zatrudnienie firmy przeprowadzkowej. Na rynku aż roi się od ich ofert. Którą zatem wybrać? Na co zwrócić uwagę?

Kluczowe są gabaryty naszych sprzętów biurowych czy wyposażenia mieszkania. Należy zatem rozeznać, jaką flotą samochodów dysponuje dana firma. Kluczowy jest także czas wykonania usługi no i oczywiście cena. Ważną rzeczą przy wyborze oferty firmy jest jej doświadczenie na rynku oraz referencje od zadowolonych klientów.

Ważną kwestią jest także posiadanie przez firmę polisy ubezpieczeniowej w razie zniszczenia mienia w transporcie czy wypadku. Firma, której na czas przeprowadzki powierzamy swoje mienie, musi wzbudzać nasze zaufanie, zatem optymalną sytuacją jest, gdy działa już na rynku przeprowadzkowym od wielu lat i może przedstawić liczne referencje i opinie od klientów.

Najlepiej przed wykupieniem usługi skontaktować się telefonicznie z jej konsultantem i omówić szczegóły transportu mienia w nowe miejsce oraz ustalić dokładnie nasze oczekiwania i kosztorys takiej usługi, żeby uniknąć nieprzewidzianych sytuacji.

Similar Posts